Hanyadik hibáig vagyok köteles elfogadni a javítást?
Figyelt kérdés
Karácsonykor vettünk egy mp4-et, ami azóta már 2x volt szervizben,most megint rossz. Köteles vagyok elfogadni a javítást, vagy visszakérhetem az árát ?2011. júl. 21. 19:02
1/6 anonim válasza:
Gondolom 1 vagy 2 év a jótállási idő, úgyhogy szerintem vidd be ismét az üzletbe. Aztán..mondhatod nekik, hogy cseréljék ki (nem minden esetben működik, de hátha).
2/6 anonim 



válasza:





tudtommal amíg lehet javítani, és tudják javítani a készüléket addig javítják, ha nem lehet akkor kicserélik egy ugyanolyanra, és ha ez nem lehetséges (mert pl már nem kapható az a típus) akkor visszakapod az árát, de legtöbbször levásárolhatod a boltban ahol vetted
3/6 anonim válasza:
mi a metróban vettünk egy fűkaszát 50 ezer forintért. Elromlott, elvittük a Metróba javításra, ami 3 hétbe tellett, ugyebár cserekészülék nem volt. Aztán az első adandó alkalommal megint elromlott. Akkor megint visszavittük és közöltem, hogy nem kérem a javítást. (igaz ilyenkor csúnyán kell viselkedni nem finomkodni) ahol az ügyfélszolgálatos, erősködött a javítás mellett, mire mondtam neki, hogy jó akkor hívja le a főnökét. Telefonon beszélt csak vele, nem jött le a felettese, aztán azt mondták, jó visszaadják az árát utalványba. Amire én közöltem, hogy én itt készpénzzel fizettem, nem vagyok hajlandó a Metróban 50000 forint értékben vásárolni, nekem a pénz kell, hogy egy másik fűkaszát vegyek belőle. Így végül visszaadták a pénzt, de sajnos nagyon kell ragaszkodni az igazunkhoz.
4/6 A kérdező kommentje:
Mi is a metroban vettük az mp4-et, a múltkor már lehívták a főnököt is,de csak nem adták vissza a pénzt. Már a fogyasztóvédelemnél is voltunk, de azt mondták hogy nem tudnak mit csinálni a metroval, de ez most már elég.. Még van egy fél év a garanciából, mert 2hónapig szervizben volt, de nem tudom hányszor fog még elromlani...:S
2011. júl. 21. 19:22
6/6 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat!:)
2011. júl. 21. 23:28
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!