Telenor mobil internetemet lelassították! Mi lehet az oka?
1. el kellett volna olvasnod, mit rendelsz meg.
2. azért lassult le, mert átlépted a 100MB korlátot.
Biztos ami biztos még elmondom, hogy 3 hónap után automatikusan fizetős lesz a mobilnet. Bár ezt is leírták az ászfben...
Nem szükséges értelmi fogyatékosnak nézni, lehet úgy is válaszolni mint ha egészséges embernek írnál ....
Mégegyszer mondom : Korlátlan netem van !
Akkor talán olvasd el a szerződést.
Egyébként a legtöbb korlátlan mobilinternet is korlátos olyan szempontból, hogy ha elértél egy határt, akkor onnantól lelassul. De ezekkel miért nem vagy tisztában, amikor megrendeled a szolgáltatást? :(
Köszönöm a válaszokat. Nekem semmi közöm nem volt a megrendeléshez, én csak használtam. Olyan nagy sebesség változást nem tapasztaltam, de azért mégis jobb lenne ha visszaállna ... mit tegyek ?
Amúgy az illető aki megrendelte, azt hiszi azért lassították le, mert felnőtt tartalmakat nézegettem ....
Jó, akkor nem tudom. Pont a napokban néztem mobilinterneteket és baromira nem egyformák.
Mindenesetre a legegyszerűbb akkor is elolvasni azt a szerződést, vagy megnézni a Pannon oldalán, vagy felhívni az ügyfélszolgálatot... mert ennek a kérdésnek így semmi értelme.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!