Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Fényképezőt szeretnék venni....

Fényképezőt szeretnék venni. Canont vagy Nikont érdemesebb beszerezni?

Figyelt kérdés

Fotográfiát tanulok a középiskolában,kezdő vagyok.

Olyan gépet akarok, aminek később is ugyanúgy hasznát veszem és lehetőleg jó minőségű videót tudjon felvenni

2011. jún. 24. 05:21
1 2
 1/11 A kérdező kommentje:
Ja és tükörreflexes is legyen
2011. jún. 24. 05:22
 2/11 anonim ***** válasza:

nikon d90 ha hosszútávon gondolkozol és nem akarsz később fejlesztgetni.

nekem d40 és maximálisan elégedett vagyok vele.

igazából az optika lényegesebb kérdés.

2011. jún. 24. 11:19
 3/11 anonim ***** válasza:
Ha jó videó kell, akkor 60D.
2011. jún. 24. 12:38
 4/11 Gery Greyhound ***** válasza:

Nagyban függ attól, hogy mennyi a keret...

Én nikon D5100-at tervezek venni, szerintem tökéletes kezdő gép, és az ára is viszonylag barátságos (180.000 Ft kitobjektívvel, még veszel hozzá 50-ért egy F1.8 35mm-t a szép mélységélességhez, és van egy korrekt kis indulócsomagod ami később szinte korlátlanul bővíthető)

2011. jún. 24. 13:00
 5/11 A kérdező kommentje:
köszi a válaszokat! Még utánajárok ezeknek, szeptemberig van időm. Egyébként nekem is a D40et ajánlották
2011. jún. 24. 13:29
 6/11 anonim ***** válasza:
D40 nem tud videót. Lényeges kérdés, hogy mennyiből szeretnél kijönni? Egyébként tényleg érdemesebb egy olcsó vázat és drágább objektíveket venni.
2011. jún. 24. 15:12
 7/11 A kérdező kommentje:
Igazából az ár annyira nem számít,de azért jó,ha nincs 300ezer fölött. És objektyóívek közül milyen érdemes venni?
2011. jún. 24. 15:19
 8/11 anonim ***** válasza:

300.000-ben már az obi is legyen benne?

Kelleni fog valami alapzoom. 18-55 vagy ha valami jobb kell, akkor 18-135. A 18-200 meg hasonló szuperzoomokat kerüld.