MIÉRT NEM MŰKÖDIK A UPC MŰHOLD? A telefont meg nem veszik fel!!!

Figyelt kérdés
2011. máj. 23. 19:51
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
Vihar?
2011. máj. 23. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:

Működik az, most is azt nézem.

Ne a holdon keresd a hibát. Indítsd ujra a beltérit, drót kihuz, vár, visszadug...

2011. máj. 23. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:
Már mindent próbáltam.2 van,az egyik tökéletes,a másik mindenütt azt írja,nem vagyok jogosult a csatorna megtekintésére.Ez kb.15 órától van,előtte jó volt.
2011. máj. 23. 20:07
 4/11 anonim ***** válasza:

Akkor pontosan fogalmazz, mert akkor Te is tudod, hogy működik a "UPC műhold". Kérdésedben meg azt állítod, hogy nem működik! Így ne kérdezz!

Kérj egy kártyaindítást az ügyfélszolgálattól, de a papírjaidat készítsd oda! Próbálkozz...

2011. máj. 23. 20:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 A kérdező kommentje:
Aki telepítette az mondta hogy a műhold nem működik, ma nem is tudott délután újakat indítani. 2 tv van 2 készülék 1 antenna, és amelyikben van a kártya az a nagyobb fekete készülék működik, a másik tv hivatalosan van rákötve havi plusz 500 Ft-ért az kisebb készülék és az nem működik. Csak a kis készülékeknek lett baja központilag de nem veszik fel a telefont.
2011. máj. 23. 20:38
 6/11 anonim ***** válasza:
Ügyfélszolgálat: 06-40-150-150 munkanapokon 8:00-22:00 óráig
2011. máj. 23. 23:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 A kérdező kommentje:
Képzeld délután 15,30 óta egyfolytában hívjuk de minden munkatársuk foglalt!!!
2011. máj. 24. 06:20
 8/11 anonim ***** válasza:

Én is szereltem műholdas tv szolgáltatást és biztosan állítom hogy ilyenkor nem a műhold a hibás tehát azt elfelejetheted.

Ha a társbeltéri nem megy akkor nem megfelelően-vagy egyáltalán nincs aktiválva a felhasználói kártya.

Mindenképpen telefonálni kell az ügyfélszolgálatra, de sajnos türelmesnek kell lenni, ha épp foglaltak akkor várj.Előfordul hogy 10 perc is eltelik míg fogadják hívásod.

2011. máj. 24. 08:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 A kérdező kommentje:
Sikerült velük beszélni, központi hiba volt ennél a fajta média boxnál, kb. 2 órája jó lett.
2011. máj. 24. 11:57
 10/11 anonim válasza:

nálam is ez volt, csak heti rendszerességgel

én már lemondtam a szolgáltatást, nem ajánlom senkinek az upc-t

2011. máj. 25. 20:25
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!