A kábel tv szolgáltatónak, hogy fogalmazzam meg egy emailben, hogy adott csatornák közül 3 nem mindíg jön be, vagy ha van adás alig lehet látni a képet, pedíg benne van a csomagban amit fizetünk havonta?
Figyelt kérdés
2011. máj. 6. 20:30
2/3 anonim válasza:
Tisztelt Szolgáltató!
X.Y. előfizető vagyok vagyok innen és innen. Az alábbi problémával fordulok Önökhöz.
A(z) xxx díjcsomagot fizettem elő Önöknél, de gyakori minőségi problémákat tapasztalok:
Adott csatornák közül 3 nem mindíg jön be, vagy ha van adás alig lehet látni a képet, pedíg benne van a csomagban amit fizetünk havonta?
Kérem tisztelettel, vizsgálják meg mi okozhatja ezt a jelenséget.
Segítségüket előre is köszönöm.
3/3 A kérdező kommentje:
köszi :)
2011. máj. 7. 11:08
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!