Vettem egy mp5 lejátszót és nem nagyon tetszik, kaptam hozzá garanciát. De ez esetben visszakapom a pénzem?
Nem kötelesek talán,de azért érdemes megpróbálni.Valamit találj még ki azért,ne csak annyit mondj,hogy nem tetszik.
Pl:tettél rá videót,de nem játszotta le,vagy ilyesmi.
A kereskedők jogszabályi kötelezettsége egy termék kicserélésére csak minőségi kifogás, hibás teljesítés esetén áll fenn. Amennyiben a termék nem hibás, nem kell kicserélniük. Ennek ellenére minden kereskedő eldöntheti, milyen üzletpolitikát választ az ilyen panaszok kezelésére.
Fontos! Csak számla vagy blokk ellenében teszik meg a kereskedők a cserét.
Amennyiben telefonon, postai úton, vagy interneten keresztül rendeltük meg a terméket, jogszabályi rendelkezésnek megfelelően az áru átvételétől számított nyolc munkanapon belül, indokolás nélkül elállhatunk a szerződéstől. Ebben az esetben mindössze a termék visszaszolgáltatásának költségét kell kifizetnünk, a vételár visszajár nekünk, melyet a kereskedőnek harminc napon belül kell teljesítenie. Ezen a nyolc napon felül az ilyen szolgáltatást végző cégek nem adnak még határidőt a termék kicserélésére, vagy a vételár visszafizetésére.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!