Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Nincs EPG, miért van ez nálam?

Nincs EPG, miért van ez nálam?

Figyelt kérdés
T-Home műholdas előfizetésünk van nyár vége óta 2 beltérivel, és körülbelül 1-2 hetente azt játssza el (de már mióta megvan), hogy minden csatornára azt írja ki hogy Nincs EPG, ilyenkor mindig ki kell húznom, hogy lefrissítse magát. Mi lehet a baj mindkettő beltérivel? Kérdeztem más ismerősünket, náluk nincs ilyen hiba, rosszul lenne valami beállítva? Már a gyári beállításokat is visszaraktam de ugyanúgy rossz. Miért nincs Elektronikus Műsor Újság? Nagyon idegesít már.
2011. márc. 11. 16:47
 1/1 anonim ***** válasza:

Hívd fel a T-Home hibabejelentőt és lehet ott azonnal kapsz erre választ.

1412/4/1 gomb

2011. márc. 14. 16:59
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!