Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Miért nem tudok bejelentkezni...

Miért nem tudok bejelentkezni az Officeba?

Figyelt kérdés

SZTE-s diák vagyok, és így kaptam ingyenes hozzáférést az Office termékekhez, de nem tudok bejelntkezni.

Ez a hibakód:

AADSTS51004: The user account e9487d83-cad1-b98c-bbd1-480ca371a8ec does not exist in the b46e0a31-7f6f-4e13-bc63-dd805d38702c directory. To sign into this application, the account must be added to the directory.



szept. 8. 14:21
 1/4 anonim ***** válasza:
0%
felejtsd el a mikrofost, libreoffice a barátod...
szept. 8. 16:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Van azon az egyetemen rendszergazda, őt kell megkérdezni, azért van ott.
szept. 9. 07:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Az az account, amivel be akarsz lépni nem létezik az adott szervezet "címtárában". Pl. a privát fiókoddal akarsz az egyetemi rendszerbe belépni.
szept. 9. 15:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim válasza:

A Neptun kódodból kreálnak egy emaíl címét és az lesz a bejelentkezési email cím, a jelszó pedig a Neptun jelszó.

neptunkód@tr.szte.hu - valami ilyesmi. Ezt a Microsoft honlapján kell elvégezni, kiválasztani a szervezet (SZTE) nevét a listából, stb.

Jogviszonyod aktív? Leadtad a beíratkozási lapot aláírva?

Mert csak akkor tudsz office-t regelni, ha a Neptunba aktív vagy és a leadott lap is el van fogadva, feldolgozva.

szept. 10. 02:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!