Mi történik a kiszállítás alatt levő TV-vel, ha sorozatosan nem tudom átvenni?
Egy hete rendeltünk egy TV-t a Euronics-ból, és megbeszéltük a futárokkal, hogy hétköznap délutánonként tudunk csak itthon lenni átvenni, ők viszont reggelente hívogatnak (vagy amikor ők épp erre járnak), hogy ittvannak a termékkel. Ezután egész nap elérhetetlenek, így lehetetlen megoldani, hogy elcsípjük egymást... Eddig kétszer szállították ki hozzánk a TV-t, mindkét esetben amikor nem voltunk itthon, mert dolgoztunk. Azt mondták, nem tudják garantálni, hogy a nekünk megfelelő időpontban visszajönnek.
Mi történik ilyenkor, mit érdemes tenni? Autónk nincs, az üzletből nem tudjuk elcipelni.
Ha 2x nem sikerült, akkor többet nem is fognak próbálkozni, visszaküldik a feladónak.
A megoldás az lett volna hogy veszel ki szabit egy napra, vagy a szomszéddal lebeszéled hogy vegye át.
Ne a futárt hívd, hanem a futárcég központját. A futárok általában lusta disznók, az a céljuk, hogy lezúzzák a műszakot négy óra alatt, aztán menjenek haza.
Egyik példa: Rendeltem egy pár napja egy asztalt az egyik bútoráruházból. Hívott a futár srác reggel, mondtam neki, hogy csak délután négykor tudom átvenni a terméket. Azért megkérdeztem tőle, hogy van-e bármilyen lehetőség a cégüknél délutáni újrakézbesítésre, akár plusz pénzért. A futár szabadkozott, hogy nem, nincs ilyen, és ha volna is, nincs értelme kérni, mert nem veszi figyelembe a cég az ilyen kérést.
Másnap reggel felhívtam a futár központot, minden további nélkül, ingyen lehetett délutáni kézbesítést kérni. Eljött a munka vége, hazaértem, kiderült, hogy a futár gyerek délután háromtól az én házam előtt szobrozott ötig, és várta, hogy hazaérjek, mert így már nem tagadhatta meg a központilag regisztrált délutáni kézbesítési igényt. Hazug kis szemetek, megérdemlik, hogy így megszívják.
#5 vagyok. Emberek, ez egy szolgáltatás, amiért fizetünk. Én történetesen egy lapra szerelt asztal kiszállításáért 16.990 Forintot fizetettem.
Na nehogy már a befőtt tegye el a nagymamát, hogy ha kifizetek egy talicska pénzt, még én alkalmazkodjak a SZOLGÁLTATÓ céghez, aminek fizettem.
Azért retek Magyarországon az összes kisiparos, és szolgáltató, mert ti haverkodtok velük (amellett hogy fizettek), nem pedig a sarkatokra álltok, és igazi ügyfélként viselkedtek. A szolgáltató és a vállalkozó nem a haverom, hanem az, aki teljesíti az igényeimet.
Mivel kifizettem a komplett futár a szolgáltatást, aminek része a bejelölhető délutáni kézbesítési opció, így a komplett szolgáltatásért fizettem.
Tegyük fel, hogy elmész hamburgerezni. Megkapod a hamburgered, de ingyen tehetsz rá a kitett ketchupból, majonézből pluszban. Jól megtolod a kitett ingyen majonézből, majd amikor beleharapsz, kiderül, hogy a majonéz romlott volt, és ehetetlenné tette a hamburgered.
Mit csinálsz ekkor? Megeszed a romlott ingyen majonézes hamburgered, vagy odamész a pulthoz, és kérsz másikat?
A majonézt látszólag ingyen kaptad, de nem, fizettél azért is, mert az üzlet komplett szolgáltatás csomagjának része volt, ugyanúgy, mint az ingyenes WC használat a vendégeknek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!