Tönkre mehet így a rollerem?
Nem jellemző. Mondjuk ha valami nagyon gyenge gépről van szó, akkor érdemes rálökni párat lábban, és utána húzni neki fokozatosan, de egy normális rendszernek ez nem számít.
Mondjuk nem ugyanaz a lépték, de a 2003-as hibrid autómat mindig padlózom a lámpánál indulva, és 20 év után az akkuknak semmi baja.
De természetesen a meghibásodást előre nem lehet megjósolni vagy kizárni.
A maximális áram elektronikusan korlátozott, viszont az akkut is legjobban meríti.
Ha te besegítesz egy kis előgyorsítással, valamint a gyorsulási igényből is visszaveszel, azzal energiát takarítasz meg, esetleg nagyobb távot tehetsz meg egy töltéssel.
Mindig megjelenik egy ilyen "20 éve hajtom 200%-on, de még mindig gyári állapotban van" :D
Bár a farkammal is így lennék....
Naszóval kérdező te is amolyan technikai antitalentum vagy akinek hiába magyaráznánk el mit okoz a hirtelen "nyélgáz" a rollernek.
Néhány alkalommal nem okoz gondot. De a rendszeresen maxra kihajtott roller hamarabb tönkre fog menni. Nem tudom miért kell feleslegesen kínozni az akkut, vezérlőz, motort. Ezeknek mind plusz igénybevételt okoz a kíméletlen bánásmód. Pláne egy ilyen alsókategóriás rollernél ezek nem is túl jó minőségű alkatrészek. Nem az állandó gyepálásra vannak tervezve.
Igazad van, van egy szint még alatta. De semmiképp sem egy csúcs roller. Ugyanaz 130-150 ezres nevesincs rollerek, csak itt még ki kel fizetni a nevét is.
Ha értenéd, nem kérdeznél hülyeséget.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!