Hibás konzolt cserélnek garanciába?
Ha Xbox konzol akkor arra 2 év teljeskörű garancia van amit maga a gyártó vagyis a Microsoft áll. Elsősorban a weboldalon keresztül regisztráció keretében lehet intézni a gép szériaszáma alapján. Telefonos ügyfélszolgálat is létezik, ott elvileg segítenek kideríteni tényleg elromlott-e valami bár ha lemezolvasó nem működik az elég egyértelmű (hacsak nem fordítva raktad be a lemezt). A lényeg kb annyi, hogy be kell csomagolnod a gépet magát mindenféle kábel vagy kiegészítő (pl kontroller) NÉLKÜL és rárakni a futárcímkét amit elküldenek. Ez a te költséged, minden mást (futárszolgálat háztól házig oda-vissza) a Microsoft áll. 1-2 hét mire megjárja a gép és kicserélik a hibás alkatrészt.
Webes garanciáztatás: [link]
Ügyfélszolálat munkaidőben: 06 80 018590
A termekre adott garancia, szavatossag NEM azt jelenti, hogy a majd' fel evig hasznalt cuccod helyett kapsz egy zsir ujat mert valami meghibasodott benne, ez ugyanis - a te szavaiddal elve - nem igazan lenne fair.
A hibas alkatreszt cserelik es amennyiben normalis, minositett a szerviz, gyakorlatilag gyari allapotot kapsz vissza. Ha nem lenne az EU, akkor lof.szt se kapnal ha nem venned meg kulon penzert a garanciat mint pl. az USA-ban, hanem mehetnel venni masik diszket sajat penzen es beszereltetni ahol tudod.
1-es vagyok
Egy utópikus világban valóban így lenne. Csakhogy semmi nem tökéletes. De ahogy előttem is írták, a gyárilag javított termék megegyezik azzal, amit levettél a polcról.
Garanciában meg csinálják neked ingyen aztán eladhatod ja hogy akkor látja a vevő hogy 1x cseréltek benne alkatrészt ezért nem kapod meg a te fejedben elképzelt összeget a használt termékedért.
Az senkit nem érdekel max téged.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!