A PS5-öt miért reklámozzák ennyi helyen?
Namost neked vagy tényleg fogalmad nincs arról, hogy ez a "hirdetésdi" mit jelent, vagy szimplán triggerel Sony és/vagy a PlayStation. Utóbbit nagyjából az ún. Baader-Meinhof jelenség.
Miért nem a mérkőzést nézed? :-)
Lehetséges (nem tudom, csak lehetséges), hogy a PS5 reklámok azért is kerülnek mostanában felszínre, mert amikor megjelent a konzol, akkor pofátlanság lett volna olyasmit reklámozni, ami nem is kapható.. Abban az időben SeriesS/GamePass hirdetésekkel tele volt a Facebook, a Twitter, stb. Ezek a problémák megszűntek, megvásárolható terméket könnyebb eladni és rá lehet feküdni a marketingre, már csak nextgen játékok kellenének (ez PS/XBox vonalon egyaránt érvényes).
És azt sem szabad elfelejteni, hogy a Microsoft és az Apple amerikai vállalat (persze, globális, de mégis csak amerikai), így pl. a profi ligák tekintetében inkább ott költenek pénzt (NFL-ben a Microsoft, NHL-ben az Apple, NBA-ben a Google). Az NFL-ben a Superbowl halftime show fő szponzora is történetesen az Apple jelenleg (pontosabban az Apple Music). Továbbá az USA-ban az Apple nyomul tévéreklámokkal is, nálunk annyira ez nem jönne be, azért nem nagyon látsz ilyet.
Szóval nem, rendes tech cég rettenetesen sok pénzt költ el reklámra sporteseményeken is (csak nem azért, mert rohadt sokan nézik?).
Az, hogy az európai fociban éppen a Playstation és az EA jelenik meg a legtöbbet, az is magyarázható, pl. azzal, hogy a FIFA-val (EA Sport, ugyebár) nagyon sokan játszanak PS-en, elég fontos játékuk (ahogy a COD is, kb. a top 5-10-ben ott vannak).
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!