Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » A PS5-öt miért reklámozzák...

A PS5-öt miért reklámozzák ennyi helyen?

Figyelt kérdés
A Sonynak nem elég ennyi eladás 😆

2023. ápr. 12. 21:26
 1/7 anonim ***** válasza:
49%
Nagyobb piaci részesedés -> több pénzt legombolhatnak az emberekről -> nagyobb profit. Jól csinálják.
2023. ápr. 12. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
30%
Mert ez az egyetlen értelmes választás ha valaki asztali konzolt szeretne.
2023. ápr. 12. 22:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
0%
Egyetlen egy helyen sem láttam, hogy reklámozzák.
2023. ápr. 13. 07:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Pl a BL meccseken egész végéig az a reklám megy szinte
2023. ápr. 13. 07:52
 5/7 anonim ***** válasza:
51%
A Playstation a BL egyik hivatalos szponzora, szóval nem kell csodálkozni. Minden gyártó sokat költ reklámra, vannak XBox kampányok is időnként, akkor meg az folyik a csapból. Ez már csak ilyen.
2023. ápr. 13. 08:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:
Én egy Apple, Microsoft, Xbox reklámot nem láttam még. Mert nincsenek rászorulva. Érdekes a Playstation 5 több eladást, bevételt hozott, mint a 2 új generációs Xbox Series konzol, mégis a Playstation van reklámozva. Értem, én hogy a Sony fizet ezért, de rohadt szánalmas egész meccsen szinte ezt nyomni.
2023. ápr. 13. 08:34
 7/7 anonim ***** válasza:
32%

Namost neked vagy tényleg fogalmad nincs arról, hogy ez a "hirdetésdi" mit jelent, vagy szimplán triggerel Sony és/vagy a PlayStation. Utóbbit nagyjából az ún. Baader-Meinhof jelenség.


Miért nem a mérkőzést nézed? :-)


Lehetséges (nem tudom, csak lehetséges), hogy a PS5 reklámok azért is kerülnek mostanában felszínre, mert amikor megjelent a konzol, akkor pofátlanság lett volna olyasmit reklámozni, ami nem is kapható.. Abban az időben SeriesS/GamePass hirdetésekkel tele volt a Facebook, a Twitter, stb. Ezek a problémák megszűntek, megvásárolható terméket könnyebb eladni és rá lehet feküdni a marketingre, már csak nextgen játékok kellenének (ez PS/XBox vonalon egyaránt érvényes).


És azt sem szabad elfelejteni, hogy a Microsoft és az Apple amerikai vállalat (persze, globális, de mégis csak amerikai), így pl. a profi ligák tekintetében inkább ott költenek pénzt (NFL-ben a Microsoft, NHL-ben az Apple, NBA-ben a Google). Az NFL-ben a Superbowl halftime show fő szponzora is történetesen az Apple jelenleg (pontosabban az Apple Music). Továbbá az USA-ban az Apple nyomul tévéreklámokkal is, nálunk annyira ez nem jönne be, azért nem nagyon látsz ilyet.


Szóval nem, rendes tech cég rettenetesen sok pénzt költ el reklámra sporteseményeken is (csak nem azért, mert rohadt sokan nézik?).


Az, hogy az európai fociban éppen a Playstation és az EA jelenik meg a legtöbbet, az is magyarázható, pl. azzal, hogy a FIFA-val (EA Sport, ugyebár) nagyon sokan játszanak PS-en, elég fontos játékuk (ahogy a COD is, kb. a top 5-10-ben ott vannak).

2023. ápr. 13. 10:53
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!