Xbox kontrollert hogy tudom kicseréltetni?
KB. 3 hónapos de már nem kapcsol be...
Blokja sajnos nincs meg, de azt olvastam hogy a benne lévő sorszám alapján letudják csekkolni hogy garanciás vagy nem.
Online ezt el lehet intézni valahogy, vagy mit kell csinálnom?
Itt tudod megnézni, hogy mi van beregisztrálva a Microsoft accountodhoz: [link]
Ha még nincs regisztrálva, akkor most is megteheted. Sajnos a kontrollert nekem sem engedte regisztrálni, és tartok tőle, hogy ez nem véletlen.
Esetleg ha online vásároltad, és van emailben valamilyen visszaigazolásod, azzal megpróbálhatod megkörnyékezni az eladót. Jogszabályi kötelezettsége a jótállásra csak számla vagy jótállási jegy bemutatása mellett áll fenn.
Beszélj a Microsoft ügyfélszolgálattal. Sorozatszám alapján kellene tudnod intézni 06 80 018590. A sorozatszám alapján mindegyik eszközre van egy kb másfél év garancia gyártástól (2.5 konzolokra), hogy figyelembe vegyék azt, hogy állhat a polcon egy darabig.
Természetesen a blokkal lehet igazolni ha később vetted és akkor onnan számít az egy év garancia, de anélkül csak a sorozatszám marad. Remélhetőleg nem állt sokat. Ha sehogy sem jutsz előre akkor érdemes lehet érdeklődni konzolboltok szervízeiben. Xbox One kontrollerrel ez esetben talán több esélyed van, mert a Series elég új még.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!