Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Van egy régi rc Peugeot-om és...

Van egy régi rc Peugeot-om és nem működik, szétszedtem, megmértem a kábeleket is. Az alaplapra gyanakszom de nincs műszerem amivel ki tudom deríteni, milyen eszközre lenne szükségem hogy kiderítsem a hiba(nem ad életjelet a kocsi) okát?

Figyelt kérdés

2022. szept. 30. 20:08
 1/5 anonim ***** válasza:
Áram eljut a motor(ok)hoz? Forrasztások rendben vannak? A motor tud forogni, nincs beszorulva? Esetleg még a szénkefe kophatott meg, vagy egy fogaskerék megsérült, esetleg a jelvevő, vagy a távirányítón a jeladó lehet a ludas.
2022. szept. 30. 20:27
 2/5 anonim ***** válasza:
Nincs olyan műszer ami neked segítene, engedd el a dolgot.
2022. szept. 30. 22:34
 3/5 A kérdező kommentje:

Nem engedem el, tudom hogy kezdő vagyok de el kell kezdenem hogy jobb legyek

1-es mindenképpen utánna nézek

2022. szept. 30. 23:48
 4/5 anonim ***** válasza:

Nyugodtan próbálkozz, másképp sosem fogod megtanulni.

Próbáltad amúgy másik akksival/elemmel? Viszont mielőtt a belsejében kotorászol, az akksit/elemet vedd ki, és várj kb fél percet, nehogy zárlatos legyen. (1-es voltam)

2022. szept. 30. 23:55
 5/5 Szirty ***** válasza:
100%

Egy eszköz nem biztos hogy elég lesz a dologhoz ahogy én is hiába vennék hegedűt, nem tudnék zenélni,

Kell ugyanis hozzá elektronikai ismeret, tapasztalat.

Mindezt persze meg lehet szerezni ha van elég idő, kitartás és tehetség.

De nem percek alatt és nem biztos hogy egy ilyen komplexitású feladattal kezdeném.

Persze próbálkozz, nem mondom hogy ne, akár rá is hibázhatsz és megtalálhatod mi a gondja.

De így nem tudunk célirányos tanácsot adni sajnos. Ahhoz látni kéne a kütyüt vagy legalább a kapcsolási rajzát (amire 0 esély van kb).

2022. okt. 1. 09:44

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu