A Syncios miért nem ismeri fel a szoftverfrissítésen átesett iPademet?
Figyelt kérdés
Eddig flottul ment minden, simán át tudtam másolni bármit az iPadre. Pár napja frissült a szoftvere, ezt követően a Syncios mintha nem ismerné fel, pedig ugyanúgy csinálok mindent, mint eddig (pl. ha az USB-vel a gépre kötött iPad megkérdezi, hogy megbízható-e a számítógép, és az igenre megyek, akkor is mindig csak azt írja ki a Syncios, hogy nem található eszköz). Ezek után hogyan tovább? Van esetleg valamilyen más lehetőség, hogy átpakoljak cuccokat a gépemről az iPadre? Sajnos nem vagyok valami nagy zseni info téren, megköszönném, ha bárkinek lenne valamilyen építő jellegű megjegyzése, ötlete.2022. júl. 2. 20:23
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!