Euronicsban vásároltam egy mikrofont, azonban olyan gyatra minősége van 10 ezer forintért, hogy a tabletem gyári mikrofonja sokkal jobb, 5 naptári nappal ezelőtt vásároltam, vissza tudom vinni esetleg?
Figyelt kérdés
minden tartozéka meg van2022. ápr. 27. 17:10
11/13 anonim válasza:
Élhet minőségi kifogással. Javítás vagy csere a hivatalos teendő ilyen esetben. Ha ez 3x nem hoz eredményt, a vásárló ekkor kérhet árleszállítást vagy jelezhezi elállási szándékát. Illetve hamarabb is jelezheti, de a vállakozás nem köteles figyelembe venni.
12/13 anonim válasza:
Mégis miért lettem lepontozva? Amennyiben online megvásárolta volna és maximum személyesen veszi át, ez az egész kálvária nem létezne.
13/13 anonim válasza:
#12: Azért lettél lepontozva, mert mikrofonra semmilyen elállás nincs, se online se semmilyen vásárlás esetén. Higiéniai okok miatt, mivel beszéd közben teleköpködöd a mikrofont. Ugyan úgy, ahogy például borotvára és elektromos fogkefére sincs elállás, szintén higiéniai okból.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!