A tv szolgáltató: TV2 -nél mivel hallássérült vagyok használom a feliratozást, Az utóbbi időben egyre gyakoribb a rossz szinkron, jóval később jelenik meg a felirat, sokszor ki is hagyják, régebb óta szenvedve nézem . Mi a teendő?
Szia. A helyedben írnék nekik egy emailt. Ezt találtam:
kozonsegszolgalat@tv2.hu
A telefonszámuk amit találtam pedig: +36-1-336-55-45
Ez ajándék ló kategória. Ha vendégségbe megyünk, ott sem illik a háziasszonyt letolni, hogy ha nem ízlik a főztje.
Mi a teendő? Alternatív fogyasztás. Internetet elárasztja az írott média.
Mi az, hogy nem alapszolgáltatás, meg ajándék ló? Legalább alap szinten néznétek utána, mielőtt baromságokat írtok.
A médiatörvénybe van foglalva, hogy a meghatározott nagyobb csatornák kötelesek feliratozni a műsoraikat. Akadálymentesítés ez is.
Kérdező, tegyél nyugodtan panaszt, fognak vele foglalkozni.
" néznétek utána, mielőtt baromságokat írtok."
Most még ajándék ló.
Majd ha eljött a törvényben foglalt határidő, akkor lehet reklamálni.
Kérlek téged is, hogy nézz utána mielőtt valamire hivatkozol.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!