Okosóra azt írja, hogy próbáljam csatlakozatni, az alkalmazásban pedig csatlakoztatva van. Valakinek tipp?
Figyelt kérdés
Iphone+Da Fit alkalmazást használó SmartVibe UltraFit óra. Minden megy rajta, értesítéseket kapom, hívást jelzi de én hívást nem tudok róla indítani. Azt mutatja, hogy próbáljam párosítani. Az alkalmazás pedig azt, hogy csatlakoztatva van. Van erre megoldás?2021. dec. 24. 09:19
1/2 anonim válasza:
Csináld meg ezt: [link]
Töröld le az appot és telepítsd újra, reseteld az órát és párosítsd újra az iPhoneal.
De a legjobb megoldás ha visszaküldöd és veszel egy normális órát. Ettől az ipari hulladéktó még az is csoda hogy működik.
2/2 A kérdező kommentje:
Kaptam, szóval nem szeretném cserélni. De köszönöm!
2021. dec. 24. 22:47
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!