Mit csináljak ebben az esetben? (HELP)
Vasárnap este rendeltem egy laptopot, de tegnap találtam ebben az árkategóriában egy jobbat. (kicsivel drágább csak) Ma hozza a futár a vasárnap megrendelt laptopot (GLS) és utánvételesen kellene kifizetnem.
Ezen a webshopon azt írják, hogy az átvételtől számított 30 napon belül cserélik ha nem tetszik és vissza is fizetik az árát.
Átvegyem így? Arra gondoltam átveszem, kifizetem, nem bontom ki, felhívom az üzletet, hogy a másikat szeretném majd amikor kihozzák kipótolom az árát, a bontatlan laptopot pedig visszaadom.
Szerintetek? Soha nem történt még velem ilyen, nem tudom mit csináljak, kellemetlenül is érzem magam emiatt..
Vagy inkább ne is fizessem ki csak küldjem vissza a futárral?
Majd pedig rendeljem meg a másik laptopot?
Még nincsenek nyitva, majd csak 10 órától.
Akkor majd megmondom a GLS srácnak, hogy vigye vissza.
Így tettem. :)
Felhívtam az üzletet és mondtam, hogy mégsem a megrendelt laptopot szeretném hanem egy másikat. Mondták is, hogy semmi probléma, ne vegyem át majd utána rendeljem meg azt a laptopot amelyiket kinéztem utólag. Csak a futár volt flegma a telefonban amikor mondtam neki mi a helyzet. Mondjuk megértem, kellemetlenül is éreztem magam miatta, de majd kap borravalót mert ismerem, szinte mindig ő jön hozzánk. Köszönöm egyébként a segítségeteket! :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!