Electronic-Star meghibásodott termékeket hova küldi vissza?
Ha meghibásodik akkor vissza küldi Kinába mert Magyarországon nincs hozzá alkatrész?
Vagy csak az ő szervizének vannak alkatrészeik csak hozzá?
1 év garancia lejárt és ezután 3 héttel később tönkre ment az egyik része.
Akkor nem is érdemes elvinni szerviz-be mert ők nem tudnak alkatrészt rendelni hozzá?
Ha hurkáról van szó, akkor a hentesnél kell érdeklődni, ha krumpliról, akkor a zöldségesnél. Ha egy termék garanciája kérdéses, vagy a szervizelés, olyankor a forgalmazó tud felvilágosítást nyújtani.
A cég szerint 3 év garancia jár a termákeikre.
Érdemes egyeztetned velúk:
KÉRDÉS ESETÉN HOGYAN VEHETEM FEL ÖNÖKKEL A KAPCSOLATOT?
Ügyfélszolgálatunk örömmel válaszol minden kérdésére. Hívjon fel bennünket a 01/8480491-es telefonszámon (hétfőtől péntekig 8:00 és 18:00 óra között), vagy írjon az: info@electronic-star.hu e-mail címre.
Auna 388-DAB+ music center
12.) Jótállás, kellékszavatosság, termékszavatosság
a.) Kötelező jótállás Milyen esetben élhet a vásárló jótállási jogával? Az eladót az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján jótállási kötelezettség terheli. Tartós fogyasztási cikknek minősülnek a Korm. rendelet mellékletében felsorolt termékek. A rendelet hatálya az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik. Milyen határidőben érvényesítheti a vásárló jótállási igényét?
A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek a vásárló részére történő átadásával, vagy ha az üzembe helyezést az eladó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. Ha a fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja. A jogszabály az alábbi kötelező jótállási időtartamot írja elő: a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év, b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év, c) 250 000 forint eladási ár felett három év. A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.
Számlám:
63 390 Ft volt az Auna
Dátum 2020.05.13.
Csak ismételni tudom a 3-as választ, a cég a kötelező egy éven túl, a vásárlástól számított 3 évre vállal garanciát a weboldalukon megfogalmazottak szerint.
Ezzel kapcsolatosan velük egyeztess.
Ha ez neked nem tetszik, saját pénzeden bárhol, bármikor jogodban áll szervizeltetni, nem vagy köteles a gyártó önkéntes garanciavállalását igénybe venni.
Nem tudom mit csináljak most.
Szerinted mit tegyek?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!