Egy Asus RT N-16 router, USB csatlakozóján van 1 külső adattároló. A SMART TV eddig, amikor a forrást választottuk felkínálta. Most eltűnt a választható források közül. A többi eszköz (mobil, laptop) továbbra is látja a rajta lévő tartalmat. Ötlet?





A szokásos gyári beállítás, először csak a TV-nél, első lépés.
Ezt nem a tudatlanság diktálja ilyenkor, hanem ezeknél sok esetben tényleg nincs más megoldás / beállítás, amitől meggyógyulna.
Meg így sem biztos.





Milyen adattároló? Ha HDD akkor ellenőrizd le hogy más eszköz látja-e. Ha igen, akkor nézd meg a router webes felületén hogy a routerről nem unmountolódott-e le a hdd, ha igen mountold újra. A router valamilyen média szerver progit futatt, hogy külső eszközök elérjék a média tartalmat, nézd meg hogy minden rendben van-e, más eszköz látja-e a tartalmakat rajta, médiaszerver fut-e. Közben azt is megnézheted nincs e firmware frissítés hozzá.
Utána ellenőrizd a tévén is a támogatott média szerver kliens progikat, futnak-e megvannak e, amelyikhez bejelentkezés szükséges nincs-e kijelentkezve, beállításaikat ellenőrizd, amennyiben lehetséges.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!