UPC felmondási idő mennyi, ha már nincs husegido?





Ha lejárt a "hűségidő" akkor a szerződés már határozatlan idejű.Bármikor lemondható a szolgáltatás az aktuális számla-esetleg a törthavi-kiegyenlítésével.Egyéb díja nincsen csak az eszközöket kell bevinni+a kábeleik.
Ügyfélszolgálati irodáik még február végéig elérhetőek ,nyitva vannak >utána Vodafone.Javaslom MOST lépj mert utána (mondjuk most is...) kicsit zavaros az ügyfélkezelés.A lényeg hogy KAPJÁL a lemondásról és a befizetésről bizonylatot akár ott személyesen vagy max.emailon és MINDENKÉPPEN kérdezd meg és jegyezd fel magadnak az ügyintézővel folytatott beszélgetésed azonosítóját (személyes ügyfélszolgálaton is!Ott is rögzítik)mert erre tudsz majd hivatkozni ha probléma adódna. KÉRD! mert mellé fognak beszélni és utána sosem tudod igazolni hogy lemondtad.





Valóban nem írtam.
Nem igazán működik az utóbbi években az ügyintézés ezért nem voltam "bátor" határidőket írni."Szegény" ügyfél még biztosan kap majd a lemondástól számított harmadik hónapban is valamiféle értesítést a UPC-től,erre említettem hogy bebiztosítva kell eljönni onnan mert ha nincsen hivatkozási alap akkor a szolgáltató bizony sz**ik az ügyfélre és panaszára főleg hogy valószínűleg mostantól arra fognak hivatkozni hogy "Nem egyszerű az átállás...+Nem történt meg a rendszerek szinkronizációja...(marhaságok).
A reklámok persze ugyanúgy szédítik a jónépet amikor meg előfizető lesz semmi szolgáltatása nem fog elvárhatóan működni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!