Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Miért nem működnek oda-vissza...

Miért nem működnek oda-vissza az xbox játékok?

Figyelt kérdés
Van egy xbox one s készülékem, bátyámnak van egy xbox one x készüléke. Ha vesz valamelyikünk egy játékot (letöltőkodos) azzal a másik is tud játszani. Ha én veszek egy játékot akkor ő automatikusan, anélkül hogy "switch profile".t kellene csinálnia simán tud játszani, még ugyis hogy közben én is játszok vele. Gyakorlatilag párhuzamosan fut a két játék. Na most ha ő vesz egy játékot akkor én csak akkor tudok vele játszani ha átlépek az ő felhasználójába, majd vissza az enyémbe. De ez is csak akkor működik ha ő nincs online. Megpróbáltuk felcserélni a két profilt, szóval az ő felhasználójával voltam bejelentkezve az én konzolomba és ugyanez a hiba jött elő, amíg nála így is működött minden. Mi lehet ennek az oka? Milyen alapbeállítást kell módosítani a konzolomon ,hogy ez megoldódjon?

2019. dec. 23. 19:38
 1/2 anonim ***** válasza:

Szinte biztos, hogy a tulajdonlással kapcsolatos beállítások miatt van így. Ezt röviden "home"olásnak hívják. Pár dolgot érdemes tudni az Xbox profilokról.

1. Egyszerre csak egy gépről lehet bejelentkezve online.

2. Egy profil lehet több gépen is egyszerre, de csak egy gépen, a "home" gépen működik net nélkül azaz offline.


Ha van két gépetek és az egyiken simán megy az egyik profil összes játéka bármilyen másik profillal is akár net nélkül is akkor az azt jelenti hogy az a profil ott homera van állítva. Valószínűleg egyikőtöknek véletlenül vagy automatikusan jól van beállítva, a másikotoknak nem.


Azt amit szeretnétek, vagyis, hogy mindkét gépen megosszátok egymás játékait egymással azt hivatalosan nem szabadna, de van rá mód. Ez csak két gép között működik és csak úgy ha mindkét gépen folyamatosan van internet.


Lépések:

1, Mindkét gépen mindkét profilnak rajta kell lennie

2, A Te gépeden a bátyád profiljába be kell lépni online és azt hiszem a beállítások Personalization pontján megtalálod a "My Home Xbox" menüt. Itt meg kell tenni home vagyis otthoni Xboxnak a bátyád profilját. Ez kissé zavaró, mert csak egy gomb van:

- Make this my home Xbox - Ha ezt látod akkor a profil még nem home és ez azzá teszi.

- Remove this as my home Xbox - Ha ezt látod akkor ez az Xbox már home és nincs feladat

3, Ezután a bátyád gépén kell belépni a te profilodba és ugyanezt megcsinálni csak fordítva. A te profilodat kell homeolni oda a fentebbek szerint.


Tehát összefoglalva az ő profilja lesz home a te gépeden és a te profilod lesz home az ő gépén. Eltarthat egy jópár óráig is mire a rendszer összefésüli a dolgokat a gépeken. Ezek után a saját gépeteken SOHA többet nem kell belépni a másik profiljába, mindketten látni fogjátok a Games and Appsba mindkettőtök összes játékát, tudtok egyszerre telepíteni, futtatni és multizni velük korlátlanul. Minden megoszlik a Gold, EA Access és a Gamepass is. Egyedül a játékban vásárolható "végtelen" fizetőeszközök vagy zsetonok meg lootboxok nem. Minden ami egyedi kézzel fogható (játék, dlc, pályák, skinek stb az igen). Nem kell egyszerre mindkét gépnek fent lennie a neten ehhez, de ha bármelyik gépet használjátok akkor annak igen, különben nem fog rendesen működni.


Home-ot változtatni nem lehet korlátlanul, egy évben pár alkalommal csak. Ezért is fontos, hogy ez csak két gép között működik rendesen és azok legyenek az állandó gépeitek. Emellett mint talán látható fontos, hogy bízzon az ember abban akivel csinálja (nálatok ez nem gond hiszen rokonok vagytok), ugyanis meg kell adnod a profiladataidat hozzá.

2019. dec. 26. 00:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Nagyon köszönöm!
2019. dec. 26. 17:18

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!