2 hete Euronicstól interneten (BP -i központtól házhoz- szállítással) vásárolt okostv bizonyos csatornákon - félóránként-óránként - egy-egy pillanatra összemosódik a kép. Irány a reklamáció?
Vagy pedig ez minden tv -n így működik?
Samsung (32 collos, 90 ezerért).Ekkora tv ennyi pénzért lehetne akár "tökéletes" is, szerintem.
Bocs' az kimaradt a kérdésemből, hogy smart tv, led tv.
Kábeltv- kábelről jön a jel. Van másik tv, csak az régi típusú ("hagyományos"....nagytestű 'állat'). (az is Samsumg).
És, hogyan kell jelszintet mérni?
Úgy emlékszem, az RTL Klubot mondta az ismerős - mert valójában nem az én tv-mről van szó, hanem egy ismerősé, csak én (is) próbálok információt szerezni....hogy el kell-e fogadni ezt a helyzetet, mert ez általános tapasztalás-e esetleg (egyik kollégámnál is van ilyen jelenség) - vagy pedig reklamáció-intézkedést igényel a helyzet.....esetleg egyéb megoldás.....(?)
Digitális vételnél így jelentkeznek a szintproblémák, hiába reklamálnál, ezt az eladó cég is tudja általában és a szolgáltatóhoz fognak irányítani valószínűleg.
Főleg egy új TV-nek nem lehet ilyen baja elvileg (a gyári teszt miatt), de még használt TV-nél is ritka.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!