Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » 2 hete Euronicstól interneten...

2 hete Euronicstól interneten (BP -i központtól házhoz- szállítással) vásárolt okostv bizonyos csatornákon - félóránként-óránként - egy-egy pillanatra összemosódik a kép. Irány a reklamáció?

Figyelt kérdés

Vagy pedig ez minden tv -n így működik?

Samsung (32 collos, 90 ezerért).Ekkora tv ennyi pénzért lehetne akár "tökéletes" is, szerintem.


2019. dec. 11. 16:21
 1/7 Gugu Gabor ***** válasza:
A bizonyos csatorna és bizonyos időnként nekem gyanus, honnan kapja a jelet a tv? Van másik tv a lakásban ami esetleg kontrolnak megfelel?
2019. dec. 11. 16:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
100%
Jelszintet mérj. A jelminőség 100% közelében kell, hogy legyen, ha alacsonyabb, az okoz ilyen problémát. Ha a jelerősség 100%, de a jelminőség nem, akkor túl erős a jel, csillapítanod kell. Ha a jelerősség is alacsony, akkor erősíteni. Ez utóbbit először a kábelek cseréjével próbáld meg, csak akkor tegyél be aktív erősítőt, ha ez nem segít.
2019. dec. 11. 16:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:

Bocs' az kimaradt a kérdésemből, hogy smart tv, led tv.

Kábeltv- kábelről jön a jel. Van másik tv, csak az régi típusú ("hagyományos"....nagytestű 'állat'). (az is Samsumg).

És, hogyan kell jelszintet mérni?

Úgy emlékszem, az RTL Klubot mondta az ismerős - mert valójában nem az én tv-mről van szó, hanem egy ismerősé, csak én (is) próbálok információt szerezni....hogy el kell-e fogadni ezt a helyzetet, mert ez általános tapasztalás-e esetleg (egyik kollégámnál is van ilyen jelenség) - vagy pedig reklamáció-intézkedést igényel a helyzet.....esetleg egyéb megoldás.....(?)

2019. dec. 11. 18:24
 4/7 A kérdező kommentje:
jelerősség; jelminőség - (??) Hogyan mérhető?
2019. dec. 11. 18:25
 5/7 anonim ***** válasza:
Menü, terméktámogatás, öndiagnosztika, jel információ. A tévé legyen arra a csatornára állítva ahol a probléma jelentkezik, mielőtt elindítod a mérést.
2019. dec. 11. 18:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
Ez nem a TV hibája. Inkább a kábel tv szolgáltatónál kéne érdeklődni.
2019. dec. 11. 19:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

Digitális vételnél így jelentkeznek a szintproblémák, hiába reklamálnál, ezt az eladó cég is tudja általában és a szolgáltatóhoz fognak irányítani valószínűleg.

Főleg egy új TV-nek nem lehet ilyen baja elvileg (a gyári teszt miatt), de még használt TV-nél is ritka.

2019. dec. 11. 19:59
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!