Mekkora eséllyel lesz pixelhibás az új monitorom?
Neten szeretnék monitort rendelni, mekkora az esély arra, hogy egy pixelhibás darabot fogok ki?
Ha a jogszabály szerint nem elégge hibás ahhoz, hogy kicseréljék, tehetek valamit?
Melyik opció a jobb ezek közül?
1) onnan vásárolok, ahol van pixelgarancia, de nem azt a monitort, ami nekem a legideálisabb lenne
2) pixelgarancia nélkül veszek monitort egy olyan webáruháztól, aminek a közelben van fizikai boltja, így pixelhiba miatt elállás esetén könnyen visszavihetem, de szintén nem a kinézett monitort tudnám megvenni
3) megveszem a kinézett monitort megbízható webáruházból, de pixelgarancia nélkül, és reménykedek a legjobbakban
Köszönöm!
Ha jól értem, akkor a visszaszállítás költségeit én állom, de a vételárat az ideszállítás költségeivel együtt visszautalják?
Csak a vetelarat kapod vissza, szallitast nem.
Eddig nekem 4 rendelt tv-bol 1 volt pixelhibas, de az sem olyan helyen hogy zavarjon, szoval megtartottam.
"Mikor kell visszafizetnie a vételárat a vállalkozásnak?
A vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy naptári napon belül kell visszatérítenie a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is (például postaköltség)."
Ebből gondoltam, hogy ha pl. 50.000 a monitor +1500 a szállítás, akkor 51.500-at kapok vissza, de a visszaszállítást nekem kell fizetnem. Akkor ez mégse így van?
Akkor lehet hogy inkább olyan helyről rendelek, ahová könnyebben vissza tudom vinni, ha hibás. Még keresgélek, hátha találok szimpatikus monitort.
Köszönöm a válaszokat!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!