Autós erősítő negatívhelyén pozitív?
Az nem áram, hanem feszültség.
Nem lett volna szabad utoljára bekötni a testet, amit a jelkábel árnyékolásán is megkaphat (ha nincs beiktatva galvanikus leválasztó), de az viszont nagyobb ellenállású és nem bír sok áramot.
Először a testet kellett volna bekötni, illetve szétszedésnél utoljára levenni.
Nem mondom, hogy ez minden esetben így kötelező, hadd ne soroljam a lehetőségeket, de laikusnak egyszerűbb, ha betartja.
Ja az lemaradt, hogy az erősítőt kellene megnézni, hogy terhelés (mélynyomó) és bemenő jel nélkül mit csinál... Tápot (testet és +12V a megfelelő helyre) adni neki és a "Rem" bemenetére is +12V-ot (először közvetlenül a tápról, ha úgy ok akkor a fejegységről).
Ha úgy zöld, akkor mehet rá a mélynyomó a kimenetre, ha úgy is ok, akkor mehet a bemenetre a fejegység kimenete...
Ha szétcsaptad a magnó rca árnyék részét,akkor se szabadna a piros lednek világítania.
Az erősítőt nem érdekli az rca árnyék oldali áramköre,csak ha épp jel érkezik onnan normál üzem közben,akkor bizony hallható lesz,hogy valami nem jó.
Nem minden erősítőbe ugyan,de láttam párszor azt,hogy a táp negatív,és az rca negatív pont nincs csillagba összekötve,hanem egy 100 Ohm-os ellenállás van beiktatva közéjük.
Nem tudom már pontosan de valami kiló-ohm alatti az értéke az biztos.
Ez jó esetben megfogja az áramot annyira,hogy ne csapd szét a magnóban,vagy az erősítőben az rca árnyék fóliát.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!