Ha régi-új telefonom van, a Vodafone-ban kötelesek új kártyát adni?
Sima SIM helyett microSIM-es. Nem volt nálam a telefon, szóval a vodás hölgy nem volt hajlandó vágni (!!!) belőle, mert volt már, hogy valaki "tudta", és mégse olyan SIM kellett bele.
Samsung Galaxy Grand Prime-ról van szó, szóval fixen microSIM, de nem akartam vele veszekedni, nem is ez a kérdés.
Amin meglepődtem, hogy vágni akart.... Jogom van kártyacserét kérni, nem? Miért kéne megbíznom abban, hogy ő hogy vág? Telekomnál már cseréltem így SIM kártyát és adtak egy full új kártyát, amit regisztráltak ahhoz a telefonszámhoz.
"a Vodafone-ban kötelesek új kártyát adni?"
Nem kötelesek. van egy Vodafone-os SIM kártyád, az, hogy milyen telefont veszel a te problémád. Ezt a problémát készségesen megoldják, ha Nálad van a telefon - de nem volt.
Igazából nem is értelek, mert nekünk is ugyanilyen problémánk volt, bementünk, levágta, betettük a telefonba és kész. Hol a gond?
Miért probléma, hogy vág? A telefon működik, az a lényeg, nem?????
És igen, jogos, hogy nem vágott látatlanban - már csak azért sem, mert ügyfélelégedettségi kérdőív is van: ha látatlanba vág és nem jó a telefonodba, akkor jogosan lehetnél elégedetlen.
" Csak nekem meg sz@r érzés, hogy hülyének néz."
Miért is néz hülyének? Mert látatlanban nem volt hajlandó vágni? Nem, emiatt nem nézett hülyének, csak jelezte, hogy neki volt már rossz tapasztalata.
"Mondjuk, ha náluk veszek új készüléket, akkor szerintem kötelesek a kártyát biztosítani, hogy használni tudjam a telefont. "
Igen, ha meghibásodás miatt nem lehet használni.
Minden más esetben a simcsere díja bruttó 7.000.-Ft, melyet az Ügyfél következő számlájára terhelünk rá!
#6
olvasgass pár napi infót szerintem ;)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!