Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Ha nem tudom ki volt a telefon...

Ha nem tudom ki volt a telefon előző tulaja, tudom függetleníteni a telefont?

Figyelt kérdés
Vodafonos telefonról van szó

2019. máj. 24. 12:16
 1/3 anonim ***** válasza:

"Ha nem tudom ki volt a telefon előző tulaja"

Hogyan jutott hozzád?


"tudom függetleníteni a telefont?"

Tudod. Legfeljebb valamilyen GSM szervizben, pénzért.

2019. máj. 24. 12:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
külföldről rendeltem és elnéztem mert nem független, nem nem loptam és köszi
2019. máj. 24. 12:41
 3/3 anonim ***** válasza:

Jó, így gondoltam, hogy (használtan?) vetted valahonnan.


A Vodafone hivatalos tájékoztatása szerint 10000 Ft:

"Úgy tudom, hogy függetleníthetem a készülékem, ez igaz?


A hálózati zár feloldás, úgynevezett függetlenítés mind feltöltőkártyás, mind előfizetéses tarifák esetében az ügyfél kérésére történik, az Előfizetői Szerződéssel együtt vásárolt készülék hálózati zárának feloldása díjmentes, minden egyéb esetben (például listaáron, vagy mástól - akár adásvételi szerződéssel is - vásárolt készülék) 10 000 Ft-os díja van.


Feltöltőkártyás készülékek esetében onnantól kezdve, hogy a SIM kártyán megjelenik bármilyen összeg, azaz a feltöltés sikeres volt, az előfizető a készülék kikódolását díjmentesen kérheti. Amennyiben nem tölt fel az előfizető a SIM kártyára felhasználható egyenleget, úgy a szerződés megszűnését követően kérheti a készülék díjmentes kikódolását.


Előfizetéses szerződés esetében, a szerződéshez, a Vodafone-nál vásárolt készülék függetlenítése díjmentes, a szerződés lejáratát követően. A készülék használója is kérheti a szerződés lejárta után a hálózati zár feloldását, azonban neki minden esetben 10 000 Ft a díja.


A hálózati zár feloldása meghatalmazással is intézhető, lakossági előfizetők esetében ügyvéd vagy közjegyző által ellenjegyzett eseti és konkrét meghatalmazással kérhető.


A függetlenítést a 1270-es ügyfélszolgálati telefonszámon, és a Vodafone üzleteiben lehet kezdeményezni. Fontos, hogy a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül kizárólag az előfizető, a használó pedig márkaképviseleteink egyikén kérheti."

Forrás: Vodafone - Segíthetünk - Készülékek és eszközök - Készülékbeállítások, információk [ [link] ]

2019. máj. 24. 13:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!