Mit jelent egy mobil esetén a számlagarancia, amelyet számlával tudok érvényesíteni márkaszervizbe a bolt szerint?
Figyelt kérdés
Nem akarja ezzel megkerülni a felelősséget az eladó Online bolt hogy ő nem vállal panaszt, menjek egyből a márkaszervizbe?
Vagy pont ez a jó hogy ez biztos eredeti és kifogásolhatatlan készülék?
2 év gyártói garanciát ír magyar nyelvű független készülékhez
Azt írják a garanciát számlával tudom érvényesíteni márkaszervizbe
Az pontosan mit takar és az jó vagy jobb nekem?
Valamint amíg nem érvényesítem addig ki se bonthatom a dobozából?
2019. máj. 15. 09:25
1/2 anonim válasza:
A megvételtől számított 2 év a garanciális időszak. A megvétel időpontját tudod a számlával igazolni. Az online bolt pedig ugyanoda küldené vissza szervizeltetni mint ahova te viszed, így viszont jobb, mert hamarabb visszakapod a készüléket javítás esetén mert egyből odaviszed, megjavítják és visszakapod. Nem először a forgalmazónak aki utána visszaküldi a szervízbe ami egy-két munkanapot igénybevesz.
2/2 anonim válasza:
Ez a számlagarancia smafu.
Az eladó kell jótálljon a meghibásodás esetén.
Az megint más dolog, hogy sokszor valóban gyorsabb ha kimarad belőle.
Mindenesetre az eladónál kell jelezned haladéktalanul ha gond van, lehetőleg írásban. Egyébként vitás helyzetben hátrányba kerülhetsz ha elmulasztod a kötelező lépéseket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!