Breser kérdése:
Telenor adategyeztetésnél minden emailre amit beírok azt írja hogy "helytelen formátum"? Mit tudok ezellen csinálni?
Figyelt kérdés
2019. máj. 12. 15:35
1/2 anonim válasza:
Emailre írja biztos? Nekem is 3x kiírta ezt hogy hiba, aztán 4 vagy5x meg egszsercsak elfogadta.
2/2 Alex Fly válasza:
Az ugyfélszolgálat mit mondott?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!