Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Telenor adategyeztetésnél...

Breser kérdése:

Telenor adategyeztetésnél minden emailre amit beírok azt írja hogy "helytelen formátum"? Mit tudok ezellen csinálni?

Figyelt kérdés
2019. máj. 12. 15:35
 1/2 anonim ***** válasza:
Emailre írja biztos? Nekem is 3x kiírta ezt hogy hiba, aztán 4 vagy5x meg egszsercsak elfogadta.
2019. máj. 12. 16:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 Alex Fly ***** válasza:
Az ugyfélszolgálat mit mondott?
2019. máj. 13. 05:24
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!