Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Samsung J5,2017,2 hetes...

Samsung J5,2017,2 hetes telefon. SMS alkalmazás és Telekom alkalmazás állandóan leáll. Mi lehet a baj?

Figyelt kérdés

Samsung J5ről van szó, 2 hete kaptam.

1 hete kezdődött az, hogy az sms-eknél csak 1 sort tudtam írni; amint a 2. sorba lement volna az üzenet, azt írta ki: "az alkalmazás leáll" majd többszöri próbálkozás esetén (smst próbáltam többször elküldeni): az sms alkalmazás folyton leáll.


Ezt megoldottam úgy hogy egy másik üzenet alkalmazást telepítettem a telefonra.


Viszont ma a Telekom alkalmazást nyomtam volna be (az sms, a telekom alkalmazások alapból rajta voltak a telefonon) és az is eljátszotta ugyanezt.


Ez vmi szoftverhiba?

frissíteni kéne vmit?


Az sms alkalmazás (ami alapból a telón volt rajt) a legfrissebb verzió a telefonom szerint.


Bevigyem egy t-kom üzletbe?

vagy én itthon is tudok vele vmit kezdeni megjavítani?

mi lehet a baj?


2 hete kaptam.


25/l



2019. ápr. 22. 23:59
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!