Elővételben rendeltem a sonymobile.com ról 4-6 napot irtak a szállításra de egy honapja lassan már és semmit nem kaptam. Facebookon felvettem veluk a kapcsolatot de már ott se írnak vissza. Szerintetek?
Kifizetted előre?
Ha nem, akkor sz.rd le őket.
"nem ok intezik a webshopot"
nah...
ez a duma része.
ha elkezdik az ide-oda küldözgetést, akkor ott valami kánya van.
Én egyszer szerettem volna venni egy sony fényképezőt és azt mondta a fotóboltban az eladó, hogy vegyek inkább mást, mert ha gond lesz vele, akkor egy horror intézni, mert nincs normális képviseletük.
A 7000 elég kevés, bár attól meg fentakadhatott a vámon
bár arról is kellett volna kapnod értesítést.
Az is lehet hogy a futár lenyúlta
vagy elhagyta
vagy rossz címikét ragasztorrak tá és valami raktárban a sarokban porosodik, hátha keresi majd valaki :D
Vagy nekiállsz üvöltözni és fenyegetőzni
vagy inkább bukod... végülis 7000 nem nagy pénz - márakinek.
Még annyit próbálj meg, hogy a bankoddal felveszed a kapcsolatot, hátha vissza tudják szerezni a pénzt!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!