Mi a teendő olyankor, ha számlás vagy és feltöltenek a kártyádra 3000 Ft-ot, de nincsen szükséged rá?
Tévedésből vagy béna?
Azért ne a szolgàltató alkalmazkodjon már hozzád.
Megszívtad.
WTF!?
Na álljunk meg itt egy szóra. Hol volt az írva, hogy én töltöttem fel a saját telefonomat egyenleggel?
Ha nem volt világos, egy idegen személy töltötte fel tévedésből, más telefonszám helyett, aki 24 órán belül felvette velem a kapcsolatot és utána átadta nekem a bizonylatot én meg átadtam neki 3000 Ft-ot, így kompenzálva őt.
Eddig mindenki jól járt, csak még én nem lettem kompenzálva semmivel sem.
Nem tudom levásárolni, mert nincs szükségem a felsorolt dolgokra. A számlámra nem tudják átmozgatni, a párom kártyájára sem mozgatták át, miközben megígérték hogy 10 napon belül jóvá lesz írva. Vissza nem térítik.
Azt hiszem keresünk egy fogyasztóvédelmi törvényt erre, máshová már nem tudok folyamodni tényleg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!