Ki tudják ezt javítani a T-mobile-nál?
Körülbelül 2 és fél hónapja vettem a T-mobilenál egy Samsung Jet-et. Eddig jó volt, de most kb 1-2 hete elég komoly gondjaim vannak vele.
PL: lefagy, vagy bekapcsolok valamit pl a zenelejátszót, és mikor ki akarom kapcsolni akkor nem történik semmi, csak azt írja már be van kapcsolva, tehát nem akarja kikapcsolni, illetve az órája is késik, alapképernyőn nem jól mutatja az időt, fél perc kell neki mire rájön mennyi az idő, illetve a memóriakártyát sem mindig ismeri fel, és sokszor újra kell indítani mire újra felismeri.
Ezek a gondok nem mindig jönnek elő. Ha beviszem mivel értelemszerűen még bőven garanciás akkor megjavítják?
És ha nem tudják megjavítani mitcsinálnak?
Bocs a hosszú leírásért :D
19:27-esnek:
Veled akkor tényleg jó köcsögök voltak, pedig szerintem annak is csak egy szoftverezés kellett volna...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!