Samsung S5230as telefonom van. Amikor hívnak és megnyomom a felvevő gombot utána még zenével pár másodpercig, miért van ez a "fáziskésés"? Vagy ez csak vmi beállítás miatt van?
Figyelt kérdés
2010. jún. 30. 14:10
1/7 anonim válasza:
Hát sztem a beállítással lehet a baj !
De kérdezz meg valakit aki ért hozzá !
2/7 anonim válasza:
Öcsémnél is előfordult hasonló hiba. Az alsó 3 gomb elég lassan reagált. Kikapcsoltuk aztán bekapcsoltuk és jó lett.
3/7 anonim válasza:
Ajánlott egy szofverfrissítés ;)
Ha garis ingyen megcsinálják ha nem a netről tudsz letölteni. A [link] oldalról.
4/7 anonim válasza:
Nézd meg ott, hogy: Beállítások - alkalmazás beállítások - hívás - összes hívás - hívásállapot jelzőhangok.
Itt elvileg ki lehet kapcsolni, hogy "hívásindítás hangja".
Ha ez sem válik be akkor tényleg vidd szervizbe.
5/7 anonim válasza:
nekem is ilyen telóm van és nemcsin ilyet valószínű ,hogy beállításnál van baj . próbáld meg és másik csengő hanggal vagy a szoftver frissítés maradt :D sok sikert ;)
6/7 anonim válasza:
Szerintem is a hívásállapot jelzőhangok-nál kell átállítani. Nehogy ezért szoftvert cseréljél,szerintem ez hülyeség,hogy amiatt lenne. Ott van olyan,hogy hívás efejezésénél hangot adjon,meg kezdésnél,meg hogy percenként jelezzen hívás közben a telefon. Biztos,hogy itt kell vmit állítani.
7/7 A kérdező kommentje:
köszi a válaszokat...tényleg az volt a baj:) mindent átállítottam már...csak azt nem:D
2010. júl. 3. 18:34
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!