LG-G3 telefon kékhalál után. A play áruház nem működik rendesen. Minden más hibátlan. Van olyan app amit sikerül letölteni. De van olyan ami elmegy 99%ig és ott vége. Sok dolgot kipróbáltam már különféle oldalakról, de semmi. Mi lehet a probléma?
#1: Ja, Android -on zöldhalál van... De ez a kérdés szempontjából nem releváns.
#Kérdező:
Első körben a play áruház frissítésének eltávolítását javaslom, ami talán megoldást jelenthet. Utána indítsd újra a készüléket.
Ha nem segít, ismételd meg, viszont ezúttal a google play szolgáltatások frissítését is távolítsd el. Ez után is indítsd újra a készüléket.
Mindkét esetben újraindítás után indítsd el a play áruházat, lépj vissza a kezdőképernyőig, várj körülbelül 2 percet és utána próbáld ki az áruház működését.
Ha eltávolítod a Google play szolgáltatások frissítését, később a biztonsági mentéshez kérheti az eszköz a Google fiók kiválasztását és a jelszó megadását. Szóval azt csak akkor távolítsd el, ha tudod a jelszót.
Minden app frissítésének eltávolítása törli az adott app beállításait is!!! Így a play áruház esetében újra szükséges lehet az autómatikus letöltésekre vonatkozó beállítások végrehajtása.
JG7RBJOUC4WF7KGD4ZIK
Köszönöm szépen. :)
Mindenképp megpróbálom így.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!