Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » A b-tel oldal mennyire megbízh...

A b-tel oldal mennyire megbízható?

Figyelt kérdés

2019. jan. 1. 23:30
 1/4 anonim ***** válasza:
69%
Én abszolút nem ajánlom, sajnos van velük személyes tapasztalatom. Jó két éve rendeltem onnan egy Nokia Lumua 530-at. A rendelést követően egy héten belül meg is érkezett, ezzel nem volt semmi probléma. Néhány hét használat után azonban a telefon elkezdett megbízhatatlanul műkődni, kezdetben nem mindig, később pedig már egyáltalán nem érzékelte a SIM-kártyát. A garanciális javításhoz GLS-en kellet nekik visszaküldeni a telefont.a dobozba raktam még egy levelet is, amiben összefoglaltam,hogy mi a probléma a készülékkel (természetesen a számlát és a jótállási jegyet is kűldtem
2019. jan. 1. 23:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
69%

Előző vagyok, sajnos véletlenül elküldetem, bocsi, itt a teljes:


Én abszolút nem ajánlom, sajnos van velük személyes tapasztalatom. Jó két éve rendeltem onnan egy Nokia Lumua 530-at. A rendelést követően egy héten belül meg is érkezett, ezzel nem volt semmi probléma. Néhány hét használat után azonban a telefon elkezdett megbízhatatlanul műkődni, kezdetben nem mindig, később pedig már egyáltalán nem érzékelte a SIM-kártyát. A garanciális javításhoz GLS-en kellet nekik visszaküldeni a telefont.a dobozba raktam még egy levelet is, amiben összefoglaltam,hogy mi a probléma a készülékkel (természetesen a számlát és a jótállási jegyet is küldtem).

3 hét múlva visszakaptam a telefont, csakohogy a dobozban már nem volt venne sem a jótállási jegy, sem a levelem. A telefon pár napig működött, aztán megint kiírta, hogy "nincs SIM", és mivel már jótállási jegy sincs, már vissza se tudom küldeni nekik, sőt abban sem vagyok biztos, hogy, amikor náluk volt, egyálralán csináltak-e vele valamit.

Szerintem tehát teljesen megbízhatatlanok, senkine sem ajánlanám, jogy ott vásároljon.

2019. jan. 2. 00:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
100%

"és mivel már jótállási jegy sincs, már vissza se tudom küldeni nekik"

Nem szükséges hozzá.


Elegendő a számla vagy a blokk:

"3. § (1) Szavatossági igénye érvényesítésekor a szerződés megkötését a fogyasztónak kell bizonyítania. Ha a vállalkozás a szerződés megkötését vitatja, köteles felhívni a fogyasztó figyelmét a panasztétel lehetőségére és a panasz intézésének - a fogyasztóvédelemről szóló törvényben foglaltakkal összhangban álló - módjára.


(2) A szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát - a fogyasztó bemutatja."

Forrás: 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól ( [link] )

2019. jan. 2. 00:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
34%

" sajnos van velük személyes tapasztalatom."

User error.

2019. jan. 2. 04:44
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!