Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért nem csatlakozik a...

Miért nem csatlakozik a telefonhoz az okosóra?

Figyelt kérdés

Az órám típusa x20 swim (a hellosmart forgalmazza).

Szóval, a leírásban javasolt teljes feltöltést megcsináltam. Majd feltelepítettem a hozzá kapott alkalmazást (Da fit). Közben csatlakoztattam a bluetooth-on keresztül a telefonhoz (Huawei P9).


A problémám ott kezdődött, hogy sikeres csatlakoztatás után, kerestettem az alkalmazásban többször is, de nem találta. Az órában kiválasztottam a reset menüpontot, majd újraindult, és újra akartam párosítani a telefonnal, de már nem beviteli óra eszközként találta meg, hanem egy Laptop jelzésű, teljesen más nevű eszközként.


Az lenne a kérdésem, hogy hogyan tudnám visszaállítani beviteli eszközre?És hogyan lehetne az alkalmazással felismertetni.


Köszönöm a válaszokat.



2018. dec. 12. 17:27
 1/1 A kérdező kommentje:
Frissítés: Sikerült visszaállítanom, hogy újra eredetiként ismerje fel a telefon. Már csak az alkalmazással kell párosítani.
2018. dec. 12. 17:40

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!