Mit tehetek ha elrontottak a telefonomat a szervízben?
Samsung galaxy s7 edge készülékem akkumulátorcsere miatt került szervizbe. Amikor visszakaptam találtam egy 3mm átmérőjű pixelhibás részt a kéoernyőn.
A telefont most szerettem volna eladni. Így nyilván jóval kevesebbet ér.
Lassan egy hete ott a telefon de fizetni nem nagyon akarnak és igazából semmi nem történik.
Mit papírozol okostojás, épp múlt héten volt nálam egy TV, háttérvilágítást javítottam.
Utána látom, hogy középen, vízszintesen van egy féloldali pixelcsík. Nézési távolságról nem is nagyon feltűnő, de ott van.
Na most, ha az ügyfél nem egy rendes ember, aki ezt már előtte is tudta, mondhatta volna, hogy én rontottam el, javítás közben. Amiről én tudom, hogy lehetetlen, de egy sunyi jogászt erről meggyőzni úgyis reménytelen.
Hadd ne mondjam, amíg a TV nem működik, addig a pixelcsík sem látszik.
Ezt papírozd le!
Szia! PapÍr:)
Segítség:
-Ha a munka végzése során a Szerviz olyan előre nem látott hibát fedez fel, amelynek kijavítására a felek nem állapodtak meg és annak kijavításával a szolgáltatás várható legmagasabb díja a X-Ft-ot vagy az összeget, amit a szolgáltatás várható legmagasabb díjaként meghatároztak meghaladná, köteles a hiba felfedezéséről és az ezzel kapcsolatos munka díjáról a Megrendelőt haladéktalanul értesíteni. Ezt a munkát a Szerviz csak külön megrendelésre végzi el.-
Valami efféle...
Ha az előbbit nekem írtad (a TV-re), ahhoz nem sok életszerű kapcsolata van.
Itt csak arról volt szó, hogy a pixelcsík tudatában kérték a javítást, mert aki használja, annak így is jó. Vagy talán nem is látja, mert idős ember, ezt én sem tudom pontosan. Úgyhogy meg sem említették, én lepődtem meg utólag.
Ezzel nincs is gond, csak felvetettem, hogy egy ilyet nem lehet előre látni.
Számomra egyébként is természetes, hogy a megbeszélt ár fölé csak akkor megyek, ha azt külön egyeztettük, de ilyen ritkán fordul elő.
Kijelzőcseréről pedig eleve szó sem lehet (pixelcsík másképp nem javítható), mert nincs is általában, nem is lenne gazdaságos, tehát azt el sem vállaltam volna.
Nem fogalmaztam elég részletesen.
Átadáskor megkérdeztem, hogy várható-e olyan alkatrészek meghibásodása amit a javítás közben érintenek (vezeték néllüli töltés, nfc, újlenyomatolvasó). A válasz: "jaj, dehogyis, csak egy akkucseréről van szó".
A telefont a mai napon egyébként visszakaptam, csekély anyagi kárpótlás kiséretével. Távozás után kiderült, hogy az nfc sem működik, valamint néha nem fókuszál a kamera, tehát eladhatatlan. A megálapodást már aláírtam, úgyhogy innentől kezdve mindegy.
Szia!
Végül is valamelyest pozitív érzéssel zárod a történetet...Gratula.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!