Töpörtyű7 kérdése:
Miért nem működik az új SIM kártyám?
Figyelt kérdés
Telekomos vagyok,és új telefont vásároltam amibe nano-SIM kártya kell. Az üzletben kaptam egy új kártyát de nem működik.
A hálóztara nem kapcsolódik és csak segélyhívás lehetséges.
Felhívtam az ügyfélszolgálatot hogy aktiváljam,de csak akkor tudnám aktiválni ha a SIM kártyárl hívom őket. De nem tudok vele semmit kezdeni mivel nem kapcsolódik semelyik hálózatra.
Valakinek valami ötlet?
Köszönöm előre is!
2018. nov. 15. 12:17
1/3 anonim válasza:
Menj be egy üzletbe és addig ne gyere ki, amíg meg nem csinálják.
2/3 anonim válasza:
Addig el se jöttem volna amig nem működik.
3/3 Ypszilon1980 válasza:
Van ilyen, hibás a kártya. Nálunk is Telekomnál volt ugyanilyen, 2x kellett kicserélni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!