Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Ha Gearbest rendelek telefont...

Ha Gearbest rendelek telefont elörre kikell fizetnem?

Figyelt kérdés
2018. szept. 14. 13:21
1 2
 11/11 anonim válasza:

Nem, nem kell előre fizetned...

De azért gondold meg, nehogy úgy járj, mint én és oly sokan.Jelenleg három rendelésem van folyamatban. (Ma 2019. január 4. van.) Az első egy telefon, amit 2018. november 11-én vásároltam, EU Priority Line szállítással, biztosítással. December 3-án Feucht-ban elakadt, magyarországra nem érkezett meg.


A második egy 2018. november 23-ai rendelés, egy kameráról van szó, szintén EPL, szintén biztosítással. Cirka egy hónappal később, 2018. december 27-én váltott át végre "paid"-ről "shipped"-re, vagyis egy hónap csúszással indították el egyáltalán. Remélem ez túléli a feucht-i elosztót, illetve a DHL Deutche Post szállítási "bermuda háromszöget".


A harmadik egy apróság, egy memóriakártya, szintén 2018. november 23-ai rendelés. Az utolsó info az, hogy november 27-én kiszállították.


Az össz rendelsi érték kb. 500 USD. Szóval így vásároljatok a Gearbesten. Vagy ha nekem nem hiszel, úgy gondolod, peches szériában vagyok, menj fel a magyar prohardver, vagy a logout Gearbest fórumára:


[link]


Közel 30.000 hozzászólás, elég rákeresni "Feucht"-ra vagy elolvasni néhány oldalt, és szembesülhetsz azzal, mi is az a Gearbest. (Ha vámmentesen vásárolsz priority line-al az mind átjön Feuchton.)


Még annyi: Aliexpressen közel száz rendelésem volt, egyszer jött hibás termék, 5 nap múlva számlán volt a pénz. Ezekkel lassan egy hónapja - a "becsült szállítási idő" után, illetve 10 nappal a feuchti eltünés óta - küzdök telefon ügyben, érdemi előrelépés nincs.


Ja, és a csúcs: a Terms and Conditions"-ban elolvashatjátok, hogy a Gearbest semilyen felelősséget nem vállal a szállításért, az a vevő felelőssége. Ilyen a világon nincs, Kína WTO tag, 1914. óta UPU (posta világszövetség) tag. Ezért működik úgy a világon az összes postaszolgáltatás, hogy mindaddig az eladóé a termék, amíg át nem veszed, ezalól kivétel a Gearbest, mert rá még a székhelye szerinti anyaország - Kína - által aláírt nemzetközi megállapodások sem érvényesek. Szerinted hogyan állnak hozzá egy reklamációhoz, ha a jogi előírásokat így tartják be?

2019. jan. 5. 14:37
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!