Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Az LG G6 telefonom nem tölt,...

Az LG G6 telefonom nem tölt, csak ki kapcsolt állapotban?

Figyelt kérdés
Töltés blokkolva. Észlelt nedvesség az USB porton. Ezt írja, miközben csont száraz napok óta a telefonom. Próbáltam leállítani az LG System Server-t a folyamatok között, de akkor csak az értesítést tüntette el, és ugyan úgy blokkolva volt a töltés. Mit tehetek ez ellen?

2018. aug. 28. 13:09
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
Gondolom szét is szedted, és meggyőződtél róla, hogy a belseje is száraz...
2018. aug. 28. 13:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:

[link]


930 helyére a modell számod írd, valószínűleg 870.

2018. aug. 28. 13:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:

"Ezt írja, miközben csont száraz napok óta a telefonom."


Miért, előtte nedves volt?

Lehet, hogy mégis elszóltad magad?

Ugyanis bevett dolog a fórumos kérdezőknél, hogy általában csak kész tényeket közölnek.

Mintha előzmény soha nem is lenne, pedig sokszor ott van a kutya elásva, hogy ilyen közhellyel éljek.

2018. aug. 28. 18:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 Machinev válasza:

A kérdezőtől: mi volt a probléma? A feleségem G6-ján ugyanez jött elő most. Minden kábellel/töltővel ugyanezt produkálja.

Az utolsó válaszolónak: milyen elszólásra gondolsz? IP68-as a telefon. Ha vizes volt bármikor is akkor mi van?

Az enyém is volt már víz alatt többször is és semmi baja nem lett. Ez valami hardver/szoftver hiba lehet.

2018. okt. 25. 17:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:

#2-es vagyok, egy jó ideig nem a gyári rendszert használtam, és nem volt a töltéssel problémám, de most visszatértem gyárira a G6-ommal, és nekem is egyfolytában pittyegett, és letiltotta a töltést.

Egy fogpiszkálót kihelyeztem, és kipiszkáltam az összes szöszt a csatlakozójából, mivel elég sok volt benne. Az alján a két szélén ilyen rozsdaszínű valamit láttam belevilágítva, de szerencsére az is csak szösz volt.

Utána néha kiírta, néha nem. Aztán rájöttem, hogy a kábel amit használok, annak a csatlakozójában az egyik tű mintha el lenne ferdülve, másik kábellel tökéletesen tölt.

G6 Telegram csoportba is ezt ajánlották, hogy fogpiszkálóval piszkáljam meg, vagy küldjem szervizbe.

2018. okt. 25. 19:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
Egy fogpiszkálót kihegyeztem*
2018. okt. 25. 19:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:

Akkor eszerint ez ilyen konstrukció, hogy érzékeli az USB-port szennyeződésből adódó átvezetéseit.

Az már lényegtelen, hogy nedvességként detektálja, nem "tudhatja" az igazságot.

Ki kell tisztítani alaposan, sűrített levegő stb.


Nem olyan, mint egyik ismerősöm telefonja, amelyikben letört a szélső érintkező, de kicserélni akkor még nem tudtam, belevaló aljzat hiányában. Viszont, mivel a csatlakozót kizárólag töltésre használja, az adatvonalakat átkötöttem +5 V-ra (csak egy kis forrasztás, rövidzár a kivezetések között), azon keresztül toltam be a töltést, egy szintén átkötött dugóval.


(Az adatvonalak tápra kötése egyébként ártalmatlan a bemenetre, még mielőtt egy laikus leugatna. Sőt, ilyen gyári töltőbekötések is léteznek, amikor így azonosítják a terhelhetőséget.)


Ilyen trükköt ezzel az LG-vel nyilván nem lehetne csinálni. Rögtön "agybajt" is kapna, hogy mit műveltek a csatlakozójával.

2018. okt. 26. 11:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 A kérdező kommentje:

Valami más ötlet? Hetek óta ezt csinálja megint :/

A telefon ki-be kapcsolása és az LG System Server adatok törlése és leállítása se mindig oldja meg a problémát! Olvastam olyat, hogy a telefon frissítése lehet megoldaná a problémámat, viszont mindent újra kell telepítenem :/

2019. jan. 14. 11:46
 9/12 anonim ***** válasza:
És közel fél év alatt szabtál szervizbe vinni. Taps-taps.
2019. jan. 14. 11:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 A kérdező kommentje:
Nem szívesen mellőzöm a telefonomat, ahol pár hétig bent van náluk és nem csinálnak vele semmit, vagy ha igen akkor mondanak egy magas összeget. A másik, hogy mivel rootoltam a telefont nincs már rá garancia.
2019. jan. 14. 12:01
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!