Sikertelen emelt díjas SMS, de mégis levonja a pénzt?
Figyelt kérdés
Megnéztem a beállításaimat, és engedélyezve van az emelt díjas SMS-ek küldése. Ennek ellenére mikor küldök egyeg, a szolgáltatótól kapok egy üzenetet, hogy nekem nincs engedélyezve. Ez nem is lenne baj, ha nem vonná le a pénzt ennek ellenére is. Jelenleg 1200 forintot buktam ezen a hülyeségen. Írtam az ügyfélszolgálatnak is. Veletek volt márhasonló? Mit lehet ilyenkor csinálni?
[Vodafone]
2018. aug. 16. 11:32
1/1 anonim válasza:
Szerintem ez tipikusan az a probléma, amit hiába van már ilyen olyan online meg telefonos szuper ügyfélszolgálat (nyomja meg ezt és és ezt a gombot, majd ezt és ezt, majd azt és azt, csillingelés-dallamolás fél óráig, sejehuja... feleslegesen) , az ilyesmit szerintem egyelőre - és nyilván még jó darabig - csa személyesen lehet elintézni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!