Ha rendelek online egy terméket és a futár kihozza a címemre és látom, hogy például rossz terméket hozott vagy mégsem kell valamilyen oknál fogva, akkor is muszáj átvenni?
Nem lenne inkább egyszerűbb addig gondolkozni, amig meg nem rendeled.
Ha nem veszed át akkor honnan látod hogy rossz terméket vittek???
"és nem feltétlen a legdrágább boltból, hanem olcsóbban"
És itt követed el a hibát. Nem a legdrágábbat fogod venni, de nem is a kicsit olcsóbbat hivatalos forrásból, hanem a legolcsóbbat a Jófogásról, aztán majd csodálkozol, hogy a féltéglával nem lehet telefonálni.
Egyszer rendeltem telefont így, hát be voltam parázva,de szerencsére minden rendben volt.
Van olyan webshoo, ahol a szolgáltatásba beletartozik, hogy a futárnál mielőtt átveszed, köteles megvárni míg kibontod, megnézed. Van ahol nem lehet, eladónál kell érdeklődni.
Minden esetben köteles vagy átvenni, kivéve, ha megsérült vagy nem azt kaptad amit rendeltél, de ilyenkor jegyzőkönyvet kell felvenni.
Nem muszály átvenned.
A csomag visszamegy a feladóhoz és onnan többszőr nem tudsz rendelni😂
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!