A Magyarországon vásárolt készülék nem felel meg a hazai jótállási feltételeknek, el szabadna így adni valamit?
Figyelt kérdés
Probléma volt a telefonommal (Huawei Mate 10 lite) ezért fel vettem a kapcsolatot a márka supporttal. hetek óra keresgélek semmit se találtam a probléáról, újra telepítés is volt. Az elő chaten az imei szám alapján kiderítették hogy: "a készülék nem felel meg a hazai jótállási feltételeknek, ezért a készülék hazai márkaszervizbe való beküldését nem javaslom". Magyarországon el szabad adni úgy készüléket, hogy magyarországi szervizbe nem lehet bevinni?
Bocs, ha rossz kategória
2018. júl. 27. 11:50
1/11 anonim válasza:
Valószínűleg szürkeimportos készülék, gondolom valami sufni GSM-ből lett véve "occsóbb pénzért".
2/11 Koplárovics Béci válasza:
Nem szabadna, de így legalább olcsóbb volt.
3/11 A kérdező kommentje:
A készülék hazai Euronicsban lett vásárolva
2018. júl. 27. 11:56
4/11 anonim válasza:
Szakvéleménnyel, számlával és a telefon összes papírjával együtt irány az Euronics és a fogyasztóvédelem.
5/11 anonim válasza:
Akkor mi a gond? Papírokkal be a boltba, aztán intézzék!
6/11 A kérdező kommentje:
Pont ezt reméltem hogy eddig nem fog elfajulni a helyzet
2018. júl. 27. 12:03
7/11 anonim válasza:
Nem muszáj kereskedőknek olyan terméket árulni, amit gyártójuk a hazai piacon való értékesítésre tervezett. Tipikusan pl. a bolgár, román piacra gyártott csont ugyanaz termékek jóval olcsóbbak. A kereskedők jellemzően normálisan rendezik ezekre a garit. Sok magyar piacra szánt terméket is pl. úgy javítanak gariban, hogy jön érte futár hozzád, viszik szlovák/cseh/lengyel... központba javítani, majd hozza a futár.
8/11 anonim válasza:
Nem értelek, miért gond, hogy a boltba bevigyed?
9/11 anonim válasza:
Nem a hivatalos szervizzel kellett volna felvenni a kapcsolatot, hanem azzal a céggel, akivel az Euronics leszerződött a garanciális javításokra. Mivel volt garlevél, van garanciális szerviz, a cég megfelelt a hazai jótállási feltételeknek. Az hogy te nem oda fordultál, ahova a jótállási jegy alapján kellett volna, csak és kizárólag a te hibád, a forgalmazó nem tehet róla.
10/11 anonim válasza:
Márpedig az Euronics hivatalos, gyártói garanciával árusírja a termékeit, ezáltal nem kellene probléma legyen a szakszervizzel. Mindenképp kérdezz rá a bolt felől is, hogy is van ez.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!