Samsung Galaxy J-5 telefonom visszatérően sokadszor nem tud frissíteni, mert "nincs elég tárhely", holott már van benne egy 32 Gb-os SD-kártya is, amin lenne rá hely - mi lehet az ok és a megoldás?
Figyelt kérdés
Az összes mobilizálható alkalmazást áttelepítettem már az SD-re, mégsem változik a dolog. Újra és újra törölnöm kell a teló saját memóriájából dolgokat, hogy tudjon frissíteni, de ez így már az agyamra megy. Android, korábban egy Windows 8.1-es telón ilyen problémának híre sem volt soha.2018. júl. 23. 09:55
1/6 anonim válasza:
Csinálj egy gyári vissza állitást, az segit rajta.
De Samutól sok jót ne várj.
2/6 A kérdező kommentje:
Nem értem, miért gyártanak ilyen hulladékot. Van egyáltalán olyan androidban, aminek nincs efféle gondja ?
2018. júl. 23. 13:50
3/6 anonim válasza:
Igen, az összes felsőbb kategóriás telefonon tökéletesen működik a frissítés.
Egyébként 2015-ös, 2016-os vagy 2017-es J5-ről van szó?
4/6 A kérdező kommentje:
Azt hiszem, 17-es lehet.. Nem tudom, hol szerepelhet ez rajta / benne...
2018. júl. 24. 08:17
5/6 anonim válasza:
Beállítások --> a telefon névjegye
6/6 A kérdező kommentje:
android verzió 5.1.1,
kernelverzió 2015-ös,
android állapota 2016 máj 20.,
knox verziója 2.4
-ezeket találtam kb. ...
2018. júl. 24. 13:30
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!