Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért utasíthattak el készülék...

Miért utasíthattak el készülék vásárláskor?

Figyelt kérdés

A mai napon a Telenornál akartam előfizetésre venni egy mobilt. Soha semmi nem volt még a nevemen, tehát semmilyen tartozásom nem lehet, mégis elutasítottak, az ügyintéző sem tudta megmondani, hogy miért. Írnom kellett egy e-mailt a központba, de még nem válaszoltak, hogy miért.

Szerintetek miért lehet?

A válaszokat előre is köszönöm.



2018. júl. 16. 20:59
 1/5 anonim ***** válasza:
Ha valaszolnak kiderul.
2018. júl. 16. 21:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
70%
Jövendőmondókat, boszorkányokat és egyéb kuruzslókat az ezotéria topikban találsz, ott több szerencséd lesz talán.
2018. júl. 16. 21:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
100%

KHR lista adatok

Jövedelem

Túl fiatal vagy

Nincs rendes munkaviszonyod

2018. júl. 16. 21:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Előfizuhoz kérnek jövedelem igazolást?
2018. júl. 16. 21:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Ahhoz nem. De a telefon vásárlás hitelre az már más eset.
2018. júl. 16. 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!