"Az ön biztonsága érdekében a Samsung Health nem nyitható még rootolt telefonon", na de kérdem én! Miért írhatja ezt ki? . Ez esetleg valahogy megoldható? Vagy hogy ez a telefon teljesítményén ronthat?
Nem régiben vettem egy Samsung Galaxy S6-ot (használtan). Beállítottam mindent amit újratelepítésnél kell, gondoltam az első hogy kipróbálom a S Health alkalmazást, megnyitottam és azt írja ki amit a fenti mezőben leírtam...
Már több alkalmazással is néztem és semelyik nem írja hogy rootolva lenne
@2: ez nem igaz. Egy rootolt telefonon a felhasználó sokkal szabadabban bánhat az engedélyekkel. Ha tudja mit csinálb jóval biztonságosabb, mint az alapbeállítások. Persze ha nem tudja, akkor semmi nem fogja megakadáyozni a rendszer elbarmolásában...
Amennyiben rootolt a készülék, azt be lehet zárni a SuperSU-val is.
Ha azonban nem szeretnéd elveszíteni a rendszergazdai hozzáférés előnyeit, akkor ott a jó öreg Makisk.
Az S Health akkor szokott ilyet írni, ha a Knox észlelte, hogy valaki mókolt a telefonnal.
Tedd át a telefont Odin módba, vagy szedj le egy Knox Checker alkalmazást, és ha a Knox garancia számlálónál nem 0x0-t, hanem 0x1-t látsz, akkor valószínű az előző tulaj próbálkozott a rootolással.
Ezt visszaállítani nem igazán lehet, az alábbi linken írnak néhány dolgot, amivel érdemes próbálkozni, mivel gondolom rootolni nem szeretnéd a telefont, az utolsó lehetőséget érdemes lenne megpróbálnod, vagyis a Health egy régebbi verzióját telepíteni, amiben nincs meg ez a korlátozás.
Hello, nekem a Samsung Galaxy A51 készülékem volt rootolva, még magisk-al.
Nálam is ugyan ez a probléma volt, így újra flasheltem a stock rom-ot, de nem oldotta meg a problémát.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!