Miért nem tudom aktiválni a Vodafone sim-kártyámat?
Figyelt kérdés
Már minden adatot beírtam,az utolsó lépésnél tarok.Amikor rányomok az "aktiválás" gombra, akkor kiadja, hogy "Hiba történt az aktiválás során.Kérjük, ellenőrizze személyes adatait!".Pedig mindent jól írtam be.2018. máj. 17. 17:48
2/4 anonim válasza:
Hívd fel az ügyfélszolgálatot, mondjuk engem 45percig várakoztattak. Miért nem vagy előfizetéses?
3/4 salor32 válasza:
azoknak akiknek nem sikerült
ha visszadobál ellenörizd az adataid, új fajta személyi helyett mást vállaszatok. nekem se a sajátomat se anyámét nem fogadta el (ellenőrizze adatait...).
viszont jogosítvány azonosítójával sikerült aktiválni...
(van akinek a személyit is elfogadja..)
4/4 Kor boncnok válasza:
Köszi #3-as, nekünk is ez volt a baj :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!