Miert nem fogadja el se a regi se az uj szem . Ig. Szamunkat?
Adategyeztetes,tavaly valtozott a szem ig .szamunk,de akarhogy probalom,sehogy se fogadja el online .
Mi tortenik,ha nem sikerul adategyeztetni?
Jart mar igy valaki?
A legkozelebbi Telekomos bolt messze van.
Telefonon ingyenes amugy az adategyeztetes?
A régit nem fogja elfogadni, mert nem érvényes.
Helyesen kell megadni az adataidat, pontosan úgy, ahogy az okmányodon szerepel és akkor el fogja fogadni.
"Mi tortenik,ha nem sikerul adategyeztetni?"
Megszűnik a számod.
"Jart mar igy valaki?"
Minden bizonnyal.
"Telefonon ingyenes amugy az adategyeztetes?"
"Telefonon a +36-80-630-045-ös telefonszámon minden nap 7 és 22 óra között. Ez a telefonszám belföldön díjmentesen hívható. Kérünk, hogy arról számról telefonálj, amelynek az adatait egyeztetni szeretnéd!
Külföldről hívd a +36-30-344-0861-es számot!"
Azért, mert be kellene jelentened a megváltozott sz. ig. számodat. A régi lehet a rendszerükben, de nem érvényes, az újat meg nem jelentetted be. Csak utána lehet egyeztetni, ha már az új benne van a rendszerükben.
Menj be személyesen egy ügyfélszolgálatra, írasd át a számot és egyben akkor már tudsz adategyeztetést is kérni ott helyben.
#2: Hülyeséget írsz, nem kell bejelenteni semmit.
A központi nyilvántartás alapján ellenőrzik a megadott adatokat.
Nem is muszáj annak elvégeznie az adategyeztetést, akié eredetileg volt az előfizetés, ha más végzi el, akkor automatikusan az ő nevére kerül.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!